Wednesday, 8 June 2011

Pasirodo dar esu ir juokdarė ;)


Kaip jums šitas kambarys? Man jis ant tiek įspūdingas ir gražus, radus jį atsitiktinai internete būtinai žinojau šiã ( čia vietoj a ilgosios aš tai panaudosiu) spalvû kombincijã aš kažkur pritaikysiu, galbūt ir dar nė vienã kartã.
Ir pritaikiau Mojo Monday brėžiniui ;)


Ir gavosi štai kas...



Ir dar apie juokus
Nadia CannizzoOnce Upon A... Sketch manė, kad mano įrašas buvo vertas parodyti visiems OUAS lankytojiems kaip su linksma istorija. Labai malonu ;)

7 comments:

  1. LOL! YEp...sure was amusing :o) Trust me..ALL scrapbookers have done crazy stuff before.

    This card is GORGEOUS. I love it!

    ReplyDelete
  2. Dalia kai zmogus linksmas jis turi grazia sypsena ir nuo jo sklinda siluma ir prie jo traukia :)))
    Na, o su melyna ir atviruku- na nezinai gi kaip cia tas ikvepimas pasireiks, koki poksta iskres .... bent man tai idomiausia kurybos dalis .... :))) Jei masina butu mElYnA ji pilnai tiktu tame melynajame kambaryje ant stalo :)))
    Atvirukas tikrai grazus!!!
    Knopkiniukai

    ReplyDelete
  3. Puikus atvirukas, tik melynos jame pasigedau :)

    ReplyDelete
  4. Thanks Nadia ;)

    knopkiukai, o is kur tu zinai apie mano sypsena, a??? :D dekui uz pagyras ;)

    Glide, visas pagrindas tamsiai melynas, foto lyg ir juodas atrodo ;)

    ReplyDelete
  5. Nu tai ...sviecia gi is tolo :))))
    Geras, tai reikejo parasyti kad tai ka mes matom yra melyna ,o ne juoda :))))))
    knopkiniukai

    ReplyDelete
  6. Kita kart dadesiu kad 'postas reikalaujantis specialiu spalvas iziurinciu akinių'...juokdares jus! ;D

    ReplyDelete
  7. :) o 3D akiniai netiktu kaip manai :))))))

    ReplyDelete