Thursday, 23 June 2011

Truputį to ir ano...

I'm taking part in Bird is the Word challenge, and the word you have to use in your layout is 'amazing'. So here goes the sketch created by Nadia Cannizzo:


And my LO:



Thanks for stopping by ;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------
Skrebukas darytas bird is the word užduočių blogui, panaudojant jų duotą brėžinį ir žodį 'amazing'. 'Yra nuostabu būti mama' verstūsi pažodžiui, arba 'mama būti yra nuostabu'. Juk nuostabu ar ne ( būti mama)? ;)

Apačioje mano naujas žaisliukas, mielasis Instax mini 25. Daro nuotraukytes iškart kreditinės kortelės dydžio, vertikaliai ir horizantaliai. Mano vyras niekaip negali suprasti kam man dar ketvirtas fotoaparatas, ha, ha. Aš galiu (suprasti) - juk jie visi skirtingi, skirtingiems tikslams. Šis bus skirtas daugiausia kelionėm, nebūtinai tolimosiom, bet tom, kur tarkim keliaujant dar turima laiko ir paskrebinimui, mažiems kelionių albumėliams kurti.
Taip pat specialiom progom, kurios gali būt apie bet ką, bet kada ir kad nors kiekvieną dieną. Visas gyvenimas yra viena didelė speciali proga ;)


O čia įrodymas, kad dar vis tęsiu savo projektą. Trečia savaitė.
Truputį tingėjosi ir motyvacijos nebuvo, nelabai gal kas ir vyko, o jei vyko, tai dideliu greičiu, net nespėjant susiprasti... Bet nieko tokio, I'm fine with that...


Iki, dėkui kad apsilankote ;)

8 comments:

  1. Beautiful page Dalia.. love the stitched elements!! Thanks for playing along at BITW :))

    ReplyDelete
  2. Turbut vel nepavyks patalpinti komentaro, bet pameginti reikia.
    Kaip sauniai tu darbuojiesi!!! Labai faina pamatyti ir tavo atvaizda skrebuke ;) Man labai patiko tavo "amazing" skrebukas.
    Hihi, as suprantu, kam gali reiketi to a la polaroido :))) Man jo irgi visai noretusi :)))

    zmogiuke

    ReplyDelete
  3. jeee, pavyko, einu komentuoti toliau :)

    ReplyDelete
  4. o kiek visko vyksta pas tave ir nauji zaisliukai ir nauji skrebukai ir nauji laimejimai.
    Saunuole!
    Sveikinimai visom progom :)
    Taip ir toliau :)
    Knopkiniukai

    ReplyDelete
  5. Zmogiuke, mano atvaizdas cia ne pats geriausias, ne 'profo' fotkinta, truputi freaky sita man nuotrauka jei is tiesu ;)

    Knopkiukai, tave pavaduoju savais darbais, tu vat atostogu nieko nepasakius islekei...palikai bloga taip sau be nieko...:D

    ReplyDelete
  6. :) nu zinok, dziugu zinoti, kad man nezinant tu uzvaduoji, vis tikejaus kad Puskis prades ledus lauzti po Prancuzijos :) uzleidau vieta ...
    Gerai,supratau,pasistengsiu neislekti nepalikus paveiksliuko su uzrasu :) bet kolkas ne atostogos... siaip kasdienybe buvo pasigrobus :)

    ReplyDelete
  7. Nuostabus skrebukas. :) Vaiko zvilgznis toks nerealus! :)) Super!

    Ignas

    ReplyDelete
  8. wow..looks fantastic.. love the photo.. fantastic.

    ReplyDelete