Saturday 16 October 2010

Skrebukas 'Prisipažinimas'








Skrebukas darytas Irmos Perednes konkursui, skrebinant paslaptį, prisipažinimą. Paslapties jokios kaip ir nesugalvojau, bet laisvai prisipažinau, kad esu taip 'lengvai' priklausoma nuo kompiuterio ;) Nei gėda, nei apmaudu dėl to. Myliu ir nekenčiu laiką leidžiamą prie pc, gerų ir blogų emocijų jis man neša, lengvina mano gyvenimą ir apvšiečia kiekvieną dieną vykstančią visame plačiame pasaulyje.
Eskizas paimtas iš Inspired Blueprints, kuris labai gerai kad tą dieną išėjo, nes labai tiko mano skrebukui.
Nuotrauka irgi ne šiaip sau ;) Mano persas Charlie'is vat taip dažnai saugoja mano laptop'ą, sugeria viiiisą blogą energiją ir parodo mano meilę jam, mano/mūsų meilę kompui, žodžiu tikras meilės trikampis ;)
Ačiū už žiūrėjmą!

2 comments:

  1. Pakėlė mano nuotaiką šis skrebukas :D:D Nemirtinga nuotrauka :D Ištiesų, ar Charlis sugeria neigiamą PC energiją, ar galbūt Jum sako 'stop', paimkite pertrauką nuo pc :) L.l.l.l. labai patiko skrebukas. Panašiai galėčiau prisipažinti ;)
    Dėkui kad dalyvaujate mano rengtuose konkursuose ;)

    ReplyDelete
  2. Irma dekui uz grazius zodzius ;) Che,che nevadinkite manes Jus :D

    O zinai as pamenu dar is senu laiku kai tu supermamom sakei kad tavo nauju metu resoliucija bus neleisti tiek daug laiko prie kompo, skirti jo daugiau seimai ir zinoma skrepui. Kaip juokinga, kartais tokie vat dalykai istringa, jei ka kur skaitai, matai, isgirdai....informacijos kaupimas ;)

    ReplyDelete